אם יש לכם מוצר מדהים שיכול לשנות את העולם – כדאי שתשאלו את העולם אם הוא מוכן אליו

אז, רגע לפני שאתם מוציאים הרבה כסף על תוכנית שיווק / מחקר שוק / תוכנית עסקית וכו' – בואו לעשות "סקר שוק" ולחסוך בזבוז של כסף ואכזבות עסקיות

 

מה הוא סקר שוק?

סקר שוק נועד לתת תמונת מצב אמיתית על רצונות וסטטוס השוק ביחס למוצר או השירות שלכם ודרכו  ניתן לקבל תמונת מצב רחבה מאוד על:

  • היתכנות לרעיון העסקי חדש או למוצר קיים
  • לצמצם סיכונים בשוק חדש, להכיר לעומק מי קהל היעד,
  • לכוון מסרים שיווקיים נכונים לקהל היעד
  • הרחבת הקהל העסקי עם מוצרים חדשים
  • להבין מה המוצרים המושכים ביותר
  • לזהות את רמת הביקוש הצפוי לרכישת המוצרים וכל שאלה עסקית שתרצו לקבל עליה תשובה.

את הסקר ניתן לעשות בכל הגילאים לפי אזור גאוגרפי, מגדר, לאום, מעמד סוציואקונומי ובכל שפה ומבחינת מיקום באוגרפי ניתן בארצות הברית, אירופה, מזרח אסיה.

סקר שוק איכותי מאפיין את קהל היעד המתאים ביותר לבית העסק ומסייע למזמין להגיע להחלטות עסקיות מושכלות מבוססות נתונים ע"י הגעה לקהל היעד המתאים ביותר עם השאלות הנכונות בזמן הנכון.

 

מה התהליך ליצירת סקר שוק מעולה?

הסקר נשלח ללקוחות בית העסק באמצעות הודעת סמס / וואצפ / אימייל וכו' , נשלח כחוק במערכת ישראלית עם אבטחה מידע ושליטה בסינון אוטו'.

  • מיפוי צרכים: הגדרת הצרכים ומיפוי ממוקד של קהל היעד
  • בניית כלי מחקר ושאלון: בניית כלי ההפצה וכתיבת שאלון מותאם במדויק לצרכי המחקר
  • איסוף המידע: הפצת השאלון בכלי המחקר המתאים ואיסוף המידע בזמן אמת.
  • עיבוד וניתוח מידע: הממצאים עוברים תהליך של עיבוד, מיון, בדיקת אמינות לשאלונים והפעלת מניפולציות סטטיות מחקריות על מנת להפוך את הנתונים למידע קריא וניתן לשימוש.
  • הגשת דוח סופי: לסיכום המחקר יקבל המזמין דו"ח סיכום מחקר שבו יופרטו ממצאי, תובנות ומסקנות המחקר בתיאור גרפי ומלל.
 
 

מעוניינים לעשות סקר שוק איכותי וממוקד?

מכון STATISTICLABS יבצע עבורכם סקר שוק מקיף, מעמיק ויסודי בעזרת צוות המחקר המקצועי והמיומן שלנו שיתמוך בכל ההיבטים הנדרשים בתהליך תוך מתן ליווי צמוד.

למידע נוסף,  השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם