סקרים

אין שאלה שאי אפשר לשאול ואין אדם אליו אי אפשר להגיע!

סקרים

אין שאלה שאי אפשר לשאול ואין אדם אליו אי אפשר להגיע!

סקר שוק

סקר בינלאומי

סקר שביעות רצון לקוחות

סקר שביעות רצון עובדים

סקר תושבים

מתי צריך לעשות סקר?

אם אתם יזמים, בעלי עסקים, פוליטיקאים וכו' – כנראה שתרצו לשמוע את חוות דעתו של הקהל שלכם על הפעילות העסקית, פעילות ציבורים או היתכנות של שירות או מוצר חדש בשוק.

מטרת הסקר היא לבדוק את דעתם של רבים על סוגיה מסוימת. ניתן לקיים אותו בישראל וכמעט בכל העולם שמחובר לאינטרנט וניתן לפלח את הקהל המיועד לפי דמוגרפיה מדויקת להלן: מיקום מגורים, גיל, דת, סטטוס משפחתי, סטטוס תעסוקתי, מעמד סוציואקונומי, התנהגות צרכנית, צרכים, דעות ותחומי עניין.

הדרכים המקובלות בהן ניתן לערוך סקרים הן באמצעות ראיון טלפוני או שאלון מקוון באינטרנט.

אנו ב STATISTICLABS בעלי ניסיון בכתיבה והפצה של שאלונים בעזרת פאנלים ישראלים בעלי מאות אלפי אנשים לפי פילוחים שונים, עריכת פיילוט ,עיבוד וניתוח נתונים בזמן אמת והפקת ממצאים במלל ובאופן חזותי.

עם השירותים שאנו מציעים, תוכלו להתמקד במה שחשוב לכם ולתת למומחים לבצע את העבודה עבורכם!

סקר שוק

אם יש לכם מוצר מדהים שיכול לשנות את העולם – כדאי שתשאלו את העולם אם הוא מוכן אליו!

רגע לפני שאתם מוציאים הרבה כסף על תוכנית שיווק / מחקר שוק / תוכנית עסקית וכו' – תעשו "סקר שוק".

סקר שוק נועד לתת תמונת מצב אמיתית על רצונות וסטטוס השוק ביחס למוצר או השירות שלכם ודרכו ניתן לקבל תמונת מצב רחבה מאוד על:

  • היתכנות לרעיון העסקי החדש או למוצר קיים
  • צימצום סיכונים בשוק חדש והכרת קהל היעד
  • כיוון מסרים שיווקיים נכונים לקהל היעד
  • הרחבת הקהל העסקי עם מוצרים חדשים
  • הבנת המוצרים המושכים ביותר
  • זיהוי רמת הביקוש הצפויה לרכישת המוצרים וכל שאלה עסקית שתרצו לקבל עליה תשובה.
 

ניתן לעשות את הסקר בכל הגילאים לפי אזור גאוגרפי, מגדר, לאום, מעמד סוציואקונומי ובכל שפה וכמעט בכל מדינה.

סקר שוק איכותי מאפיין את קהל היעד המתאים ביותר לבית העסק ומסייע למזמין להגיע להחלטות עסקיות מושכלות מבוססות נתונים ע"י הגעה לקהל היעד המתאים ביותר עם השאלות הנכונות בזמן הנכון.

רוצים לעשות סקר שוק?

אנו ב STATISTICLABS נוכל לסייע לכם! יש לנו ניסיון רב ואת הצוות הנדרש כדי להשיג תוצאות משמעותיות.

סקר שוק

אם יש לכם מוצר מדהים שיכול לשנות את העולם – כדאי שתשאלו את העולם אם הוא מוכן אליו!

רגע לפני שאתם מוציאים הרבה כסף על תוכנית שיווק / מחקר שוק / תוכנית עסקית וכו' – תעשו "סקר שוק".

סקר שוק נועד לתת תמונת מצב אמיתית על רצונות וסטטוס השוק ביחס למוצר או השירות שלכם ודרכו ניתן לקבל תמונת מצב רחבה מאוד על:

  • היתכנות לרעיון העסקי החדש או למוצר קיים
  • צימצום סיכונים בשוק חדש והכרת קהל היעד
  • כיוון מסרים שיווקיים נכונים לקהל היעד
  • הרחבת הקהל העסקי עם מוצרים חדשים
  • הבנת המוצרים המושכים ביותר
  • זיהוי רמת הביקוש הצפויה לרכישת המוצרים וכל שאלה עסקית שתרצו לקבל עליה תשובה.
 

ניתן לעשות את הסקר בכל הגילאים לפי אזור גאוגרפי, מגדר, לאום, מעמד סוציואקונומי ובכל שפה וכמעט בכל מדינה.

סקר שוק איכותי מאפיין את קהל היעד המתאים ביותר לבית העסק ומסייע למזמין להגיע להחלטות עסקיות מושכלות מבוססות נתונים ע"י הגעה לקהל היעד המתאים ביותר עם השאלות הנכונות בזמן הנכון.

רוצים לעשות סקר שוק?

אנו ב STATISTICLABS נוכל לסייע לכם! יש לנו ניסיון רב ואת הצוות הנדרש כדי להשיג תוצאות משמעותיות.

סקר בינלאומי

עומדים להקים עסק בארצות הברית? או למכור מוצר חדש למדינות באירופה?  

כדאי שתעשו סקר שוק ממוקד במדינה בה אתם מעוניינים לפעול!

אם אתם רוצים למכור את המוצר שלכם במדינה שהיא לא ישראל, עליכם ללמוד את המנטליות של האוכלוסייה, את הרגלי הצריכה של קהל היעד ובשורה התחתונה, לקבל תשובה לשאלה – האם המוצר שלכם פותר בעיה שניתן לגבות עליה כסף או לא.

המטרה של הסקר היא להכין את הקרקע עבור המיזם במדינת היעד, לקבל פידבק אמין מהלקוחות הפוטנציאלים ותמונת מצב מדויקת להיתכנות המיזם העסקי.

את הסקר ניתן להפיץ בכמעט כל מדינה שיש לה חיבור לאינטרנט החל ממזרח אירופה ועד הודו. כמו כן ניתן לפלח את הנסקרים לפי: אזור מגורים, גיל, מעמד סוציואקונומי, השכלה, מצב משפחתי וכו'.

מי צריך את הסקר?

כל אחד המעוניין למכור את השירותים או המוצרים שלו לקהל יעד שהוא לא ישראל על מנת לחסוך כסף רב ואכזבות עסקיות.

מעוניינים בביצוע סקר טלפוני?

 אנו ב STATISTICLABS נוכל לסייע לכם!

יש לנו ניסיון רב ואת הצוות הנדרש כדי להשיג תוצאות משמעותיות.

סקר בינלאומי

עומדים להקים עסק בארצות הברית? או למכור מוצר חדש למדינות באירופה?  

כדאי שתעשו סקר שוק ממוקד במדינה בה אתם מעוניינים לפעול!

אם אתם רוצים למכור את המוצר שלכם במדינה שהיא לא ישראל, עליכם ללמוד את המנטליות של האוכלוסייה, את הרגלי הצריכה של קהל היעד ובשורה התחתונה, לקבל תשובה לשאלה – האם המוצר שלכם פותר בעיה שניתן לגבות עליה כסף או לא.

המטרה של הסקר היא להכין את הקרקע עבור המיזם במדינת היעד, לקבל פידבק אמין מהלקוחות הפוטנציאלים ותמונת מצב מדויקת להיתכנות המיזם העסקי.

את הסקר ניתן להפיץ בכמעט כל מדינה שיש לה חיבור לאינטרנט החל ממזרח אירופה ועד הודו. כמו כן ניתן לפלח את הנסקרים לפי: אזור מגורים, גיל, מעמד סוציואקונומי, השכלה, מצב משפחתי וכו'.

מי צריך את הסקר?

כל אחד המעוניין למכור את השירותים או המוצרים שלו לקהל יעד שהוא לא ישראל על מנת לחסוך כסף רב ואכזבות עסקיות.

מעוניינים בביצוע סקר טלפוני?

 אנו ב STATISTICLABS נוכל לסייע לכם!

יש לנו ניסיון רב ואת הצוות הנדרש כדי להשיג תוצאות משמעותיות.

סקר שביעות רצון לקוחות

סקר שביעות רצון לקוחות יאפשר לכם לזהות ולהבין כיצד הארגון מתנהל מנקודת מבטם של הלקוחות.

 משפר את חווית הלקוח ומחזק את נאמנותם לארגון.

הסקרים משמשים את הארגון להבנת רמות שביעות הרצון של הלקוחות מהמוצרים השונים ומחווית השירות, דבר העוזר לאמוד את צרכי הלקוחות ולהבין את הבעיות במוצרים ו/או השירותים. בנוסף, תוכלו להבין טוב יותר את ההתנהגויות, התפיסות והעמדות של קהל היעד שלכם.

הסקר יתרום לשיפור השיווק של הארגון, לגילוי הזדמנויות צמיחה חדשות, יסייע באיתור פערים בין ציפיות הלקוח אל מול המצב, באיתור נקודות תורפה ובמציאת מוצרים או שירותים חדשים שעשויים לעניין את הלקוחות הקיימים במגוון היבטים שונים.

איסוף נכון של הנתונים תלוי בסוג המוצר או השירות הניתן, מאפייני קהל היעד, אורך החיים והתדירות של אינטראקציות הלקוח והשימוש המיועד בתוצאות.

חשוב לזכור, הלקוחות הקיימים יכולים לשמש כשגרירים (ממליצים על העסק) רק במידה וחווית השירות שלהם הייתה לא פחות ממעולה, דבר המשפיע באופן ישיר גם על רכישות חוזרות וחוסכת בעיות בשימור לקוחות.

רוצים לשמוע את הלקוחות שלכם?

 אנו ב STATISTICLABS נוכל לסייע לכם!

יש לנו ניסיון רב ואת הצוות הנדרש כדי להשיג תוצאות משמעותיות.

סקר שביעות רצון לקוחות

סקר שביעות רצון לקוחות יאפשר לכם לזהות ולהבין כיצד הארגון מתנהל מנקודת מבטם של הלקוחות.

 משפר את חווית הלקוח ומחזק את נאמנותם לארגון.

הסקרים משמשים את הארגון להבנת רמות שביעות הרצון של הלקוחות מהמוצרים השונים ומחווית השירות, דבר העוזר לאמוד את צרכי הלקוחות ולהבין את הבעיות במוצרים ו/או השירותים. בנוסף, תוכלו להבין טוב יותר את ההתנהגויות, התפיסות והעמדות של קהל היעד שלכם.

הסקר יתרום לשיפור השיווק של הארגון, לגילוי הזדמנויות צמיחה חדשות, יסייע באיתור פערים בין ציפיות הלקוח אל מול המצב, באיתור נקודות תורפה ובמציאת מוצרים או שירותים חדשים שעשויים לעניין את הלקוחות הקיימים במגוון היבטים שונים.

איסוף נכון של הנתונים תלוי בסוג המוצר או השירות הניתן, מאפייני קהל היעד, אורך החיים והתדירות של אינטראקציות הלקוח והשימוש המיועד בתוצאות.

חשוב לזכור, הלקוחות הקיימים יכולים לשמש כשגרירים (ממליצים על העסק) רק במידה וחווית השירות שלהם הייתה לא פחות ממעולה, דבר המשפיע באופן ישיר גם על רכישות חוזרות וחוסכת בעיות בשימור לקוחות.

רוצים לשמוע את הלקוחות שלכם?

 אנו ב STATISTICLABS נוכל לסייע לכם!

יש לנו ניסיון רב ואת הצוות הנדרש כדי להשיג תוצאות משמעותיות.

סקר שביעות רצון עובדים

כולם רוצים לאהוב את מקום העבודה שלהםבמיוחד כאשר הם משקיעים את רוב שעות היום בעבודה

ההון האנושי בארגון הוא אחד מהגורמים החשובים והמשפיעים ביותר על הצלחתו.

שביעות רצון העובדים מבוססת על ההבנה של עד כמה העובדים נהנים לעבוד בארגון ובשביל זה צריך להפסיק לנחש ולברר מהו מדד שביעות רצון העובדים.

שביעות רצון העובדים תלויה בגורמים רבים ושונים: שכר העובד, רווחת העובד בהיבטים חברתיים / מקצועיים / אישיים וכו' המשפיעים על המוטיבציה המקצועית של העובדים, על רמת החיבור, המעורבות והמחויבות לארגון ולאווירה הכללית הנוצרת בחברה – ובסופו של דבר הינה בעלת השפעה על הצלחתו של הארגון.

באמצעות ניתוח אמפירי של משתנים אלו ניתן לספק תובנות באשר למניעים הקוגניטיביים והאמוטיביים של העובד לגבי החברה, ומכאן, לספק מידע אמפירי לבניית תוכניות עבודה אפקטיביות אשר ישפרו את עמדות העובד ואת הקשר שלו לארגון וכפועל יוצא – את יעילותו המקצועית והאישית בחברה.

מספר שאלות לדוגמה מתוך סקר שביעות רצון העובדים

  • עד כמה עבודתך משמעותית עבורך?
  • עד כמה העבודה שלך מאתגרת אותך?
  • בשבוע טיפוסי, באיזו תדירות את/ה מרגיש/ה לחץ בעבודה?
  • מה דעותיך לגבי עמיתייך לעבודה?
 

ישנן דרכים רבות בהן עובדים יכולים לאהוב את עבודתם. אם הארגון רוצה להיות בטוח שיש לו צוות בעל מוטיבציה גבוהה, עליו להתחיל להכיר את הדרכים האלו ומסקרי שביעות הרצון ניתן ללמוד על מורל העובדים, ביצועי מנהלים, סביבת העבודה של העובד וכדומה.

מעוניינים להבין את תפיסות העובדים שלכם?

 אנו ב STATISTICLABS נוכל לסייע לכם!

יש לנו ניסיון רב ואת הצוות הנדרש כדי להשיג תוצאות משמעותיות.

סקר שביעות רצון עובדים

כולם רוצים לאהוב את מקום העבודה שלהםבמיוחד כאשר הם משקיעים את רוב שעות היום בעבודה

ההון האנושי בארגון הוא אחד מהגורמים החשובים והמשפיעים ביותר על הצלחתו.

שביעות רצון העובדים מבוססת על ההבנה של עד כמה העובדים נהנים לעבוד בארגון ובשביל זה צריך להפסיק לנחש ולברר מהו מדד שביעות רצון העובדים.

שביעות רצון העובדים תלויה בגורמים רבים ושונים: שכר העובד, רווחת העובד בהיבטים חברתיים / מקצועיים / אישיים וכו' המשפיעים על המוטיבציה המקצועית של העובדים, על רמת החיבור, המעורבות והמחויבות לארגון ולאווירה הכללית הנוצרת בחברה – ובסופו של דבר הינה בעלת השפעה על הצלחתו של הארגון.

באמצעות ניתוח אמפירי של משתנים אלו ניתן לספק תובנות באשר למניעים הקוגניטיביים והאמוטיביים של העובד לגבי החברה, ומכאן, לספק מידע אמפירי לבניית תוכניות עבודה אפקטיביות אשר ישפרו את עמדות העובד ואת הקשר שלו לארגון וכפועל יוצא – את יעילותו המקצועית והאישית בחברה.

מספר שאלות לדוגמה מתוך סקר שביעות רצון העובדים

  • עד כמה עבודתך משמעותית עבורך?
  • עד כמה העבודה שלך מאתגרת אותך?
  • בשבוע טיפוסי, באיזו תדירות את/ה מרגיש/ה לחץ בעבודה?
  • מה דעותיך לגבי עמיתייך לעבודה?
 

ישנן דרכים רבות בהן עובדים יכולים לאהוב את עבודתם. אם הארגון רוצה להיות בטוח שיש לו צוות בעל מוטיבציה גבוהה, עליו להתחיל להכיר את הדרכים האלו ומסקרי שביעות הרצון ניתן ללמוד על מורל העובדים, ביצועי מנהלים, סביבת העבודה של העובד וכדומה.

מעוניינים להבין את תפיסות העובדים שלכם?

 אנו ב STATISTICLABS נוכל לסייע לכם!

יש לנו ניסיון רב ואת הצוות הנדרש כדי להשיג תוצאות משמעותיות.

סקר תושבים

מטרת הסקר הינה למדוד את שביעות רצון התושבים וקבלת פידבק אמיתי ביחס לפעולות שונות שמבצעת או תבצע בעתיד הרשות המקומית למען התושבים

רצוי מאוד למדוד את שביעות רצון התושבים לעיתים תכופות על מנת לשמור על רמת שביעות רצון גבוהה

מספר דוגמאות לפעולות אותן רצוי למדוד לעיתים תכופות

  • רמת שביעות הרצון מאירועי יום העצמאות וחגים
  • פעילויות קהילתיות למען התושבים
  • שמירה על ניקיון ואיכות הסביבה
  • זמני פינוי אשפה, פסולת ושירותי עירייה שונים
  • מדידת תחושת הביטחון של התושבים
 

טיפ זהב: חשוב מאוד לדעת להנגיש את הסקר גם לקהילות ומגזרים שונים כמו המבוגרים שפחות מסתדרים עם טכנולוגיה והמגזר הדתי.

רוצים לשמוע מה התושבים חושבים?

 אנו ב STATISTICLABS נוכל לסייע לכם! יש לנו ניסיון רב ואת הצוות הנדרש כדי להשיג תוצאות משמעותיות.

סקר תושבים

מטרת הסקר הינה למדוד את שביעות רצון התושבים וקבלת פידבק אמיתי ביחס לפעולות שונות שמבצעת או תבצע בעתיד הרשות המקומית למען התושבים

רצוי מאוד למדוד את שביעות רצון התושבים לעיתים תכופות על מנת לשמור על רמת שביעות רצון גבוהה

מספר דוגמאות לפעולות אותן רצוי למדוד לעיתים תכופות

  • רמת שביעות הרצון מאירועי יום העצמאות וחגים
  • פעילויות קהילתיות למען התושבים
  • שמירה על ניקיון ואיכות הסביבה
  • זמני פינוי אשפה, פסולת ושירותי עירייה שונים
  • מדידת תחושת הביטחון של התושבים
 

טיפ זהב: חשוב מאוד לדעת להנגיש את הסקר גם לקהילות ומגזרים שונים כמו המבוגרים שפחות מסתדרים עם טכנולוגיה והמגזר הדתי.

רוצים לשמוע מה התושבים חושבים?

 אנו ב STATISTICLABS נוכל לסייע לכם! יש לנו ניסיון רב ואת הצוות הנדרש כדי להשיג תוצאות משמעותיות.

מה אנחנו מציעים?

מעטפת 360

מה אנחנו מציעים?

מעטפת 360

מקצועיות

בשנים האחרונות אנו מלווים מספר רב של חוקרים באקדמיה, חוקרים בשוק הפרטי ומנהלי מחקר ופיתוח בארגונים ציבוריים ופרטיים להצלחה מיטבית ואפקטיבית  

תוכנות סטטסיטיקה

צוות המכון שולט במקצועיות וברמה גבוהה בתוכנות הסטטיסטיקה הנדרשות כיום בתחום זה

  SPSS / R / AMOS  / SQL

שיטות מחקר

שיטות המחקר שלנו כוללות סקרים און-ליין, סקרים טלפונים, לקוח סמוי, קבוצות מיקוד, ראיונות אישיים וכלים דיגיטליים נוספים

אחריות

אנו מתחייבים לבצע את השירותים שלנו לשביעות רצון הלקוח תוך מחויבות לאיכות ברמת אקדמיה, מקוריות ועמידה בלוח הזמנים