שיטות מחקר

אתם תגידו מה אתם צריכים 

 אנחנו נדאג לבצע!

שיטות מחקר

אתם תגידו מה אתם צריכים – אנחנו נדאג לבצע!

סקר אינטרנטי

סקר טלפוני

לקוח סמוי

קבוצת מיקוד

ראיון עומק

עומדים לפני ביצוע מחקר?

אנו נספק לכם מעטפת של פתרונות למחקר שלכם!

שיטות המחקר מתחלקות לשני סוגים:

  • כמותי (סקר טלפוני וסקר אינטרנטי ) – מחקר כמותי עוסק במספרים ובסטטיסטיקה ומשמש כדי לבדוק או לאשש תאוריות והנחות וכן כדי לקבוע עובדות הניתנות להכללה לגבי נושא מסוים.

השיטה הכמותית מתועדת כמספרים בעזרת שאלונים עם שאלות סגורות ומתבטאת בעיקר במספרים, גרפים וטבלאות.

  • איכותני (לקוח סמוי, קבוצת מיקוד וראיונות אישיים) – מחקר איכותני עוסק במילים, במשמעות ומשמש להבנת מושגים, מחשבות או חוויות. סוג שזה של מחקר מאפשר לאסוף תובנות מעמיקות בנושאים הנבחרים.

השיטה האיכותנית בודקת מושגים ותיאוריות בעזרת ראיונות אישיים או קבוצתיים לפי שאלון עם שאלות פתוחות ומתועדת במילים.

לא יודעים מה השיטה המתאימה עבורכם? רוצים להתייעץ עם מומחה? תשאירו פרטים כאן ונתייעץ ביחד!

סקר אינטרנטי

סקר אינטרנטי הוא אחד המקורות הפופולריים ביותר להשגת מידע מכמות גדולה של משיבים בארץ ובעולם.

בעבר רוב הסקרים התבצעו בשיחות טלפון אך כיום רובם מתבצעים אונליין מכיוון שרוב העולם מחובר לאינטרנט.

סקרים הם דרך מצוינת להגיע אל קהל היעד שלכם וליצור מעורבות וכך לקבל מידע יקר ערך ותובנות חשובות.

כיום ניתן להגיע לכל סוגי האוכלוסיות לפי דמוגרפיה מדויקת.

היתרונות של ביצוע סקר אונליין:

* קבלת מענה מהיר ובכמות גדולה

* ניתן לביצוע בכל מקום ובכל שעה

* עלות מינימלית לעומת שאר כלי מחקר

מעוניינים לעשות סקר אינטרנטי? אנו ב STATISTICLABS נוכל לסייע לכם!

יש לנו ניסיון רב ואת הצוות הנדרש כדי להשיג תוצאות משמעותיות.

סקר אינטרנטי

סקר אינטרנטי הוא אחד המקורות הפופולריים ביותר להשגת מידע מכמות גדולה של משיבים בארץ ובעולם.

בעבר רוב הסקרים התבצעו בשיחות טלפון אך כיום רובם מתבצעים אונליין מכיוון שרוב העולם מחובר לאינטרנט.

סקרים הם דרך מצוינת להגיע אל קהל היעד שלכם וליצור מעורבות וכך לקבל מידע יקר ערך ותובנות חשובות.

כיום ניתן להגיע לכל סוגי האוכלוסיות לפי דמוגרפיה מדויקת.

היתרונות של ביצוע סקר אונליין:

* קבלת מענה מהיר ובכמות גדולה

* ניתן לביצוע בכל מקום ובכל שעה

* עלות מינימלית לעומת שאר כלי מחקר

מעוניינים לעשות סקר אינטרנטי? אנו ב STATISTICLABS נוכל לסייע לכם!

יש לנו ניסיון רב ואת הצוות הנדרש כדי להשיג תוצאות משמעותיות.

סקר טלפוני

סקר טלפוני הוא שיטת איסוף מידע הכוללת שאלות כמותיות ואיכותיות המתבצע על ידי שיחות טלפון למשיבים הרלוונטיים באופן שיטתי על לפי שאלון מוכן מראש במטרה לנהל דיון טלפוני ולקבל כמה שיותר משוב בעבור המחקר.

שיטה זו מקלה על איסוף נתונים אישיים מפורטים המספקים רמה גבוהה של איכות תגובה, הזדמנות לחקור לעומק סוגיות שונות ושיעורי מענה גבוהים יחסית מהמשתתפים להבדיל משליחת אימייל מה שמאפשר ליצר כמות גדולה של מידע רלוונטי למחקר.

בסקר טלפוני ישנם יתרונות רבים אך החשוב מכל הוא שהסקר מסייע להגיע לאוכלוסייה שלא נגישה לאינטרנט כמו מבוגרים או המגזר הדתי.

למי השירות מתאים?

* ליזמים המעוניינים לסקור את קהל היעד של המוצר או השירות שלהם

* לבעלי עסקים המעוניינים לשמוע את חוות דעתם של לקוחותיהם

* למפלגות פוליטיות המעוניינות לסקור את חוות דעתם של אוכלוסיות מסוימות

 מעוניינים בביצוע סקר טלפוני? אנו ב STATISTICLABS נוכל לסייע לכם!

יש לנו ניסיון רב ואת הצוות הנדרש כדי להשיג תוצאות משמעותיות.

סקר טלפוני

סקר טלפוני הוא שיטת איסוף מידע הכוללת שאלות כמותיות ואיכותיות המתבצע על ידי שיחות טלפון למשיבים הרלוונטיים באופן שיטתי על לפי שאלון מוכן מראש במטרה לנהל דיון טלפוני ולקבל כמה שיותר משוב בעבור המחקר.

שיטה זו מקלה על איסוף נתונים אישיים מפורטים המספקים רמה גבוהה של איכות תגובה, הזדמנות לחקור לעומק סוגיות שונות ושיעורי מענה גבוהים יחסית מהמשתתפים להבדיל משליחת אימייל מה שמאפשר ליצר כמות גדולה של מידע רלוונטי למחקר.

בסקר טלפוני ישנם יתרונות רבים אך החשוב מכל הוא שהסקר מסייע להגיע לאוכלוסייה שלא נגישה לאינטרנט כמו מבוגרים או המגזר הדתי.

למי השירות מתאים?

* ליזמים המעוניינים לסקור את קהל היעד של המוצר או השירות שלהם

* לבעלי עסקים המעוניינים לשמוע את חוות דעתם של לקוחותיהם

* למפלגות פוליטיות המעוניינות לסקור את חוות דעתם של אוכלוסיות מסוימות

 מעוניינים בביצוע סקר טלפוני? אנו ב STATISTICLABS נוכל לסייע לכם!

יש לנו ניסיון רב ואת הצוות הנדרש כדי להשיג תוצאות משמעותיות.

לקוח סמוי

הכירו כלי מחקר בשם "לקוח סמוי"

הלקוח הסמוי הינו לקוח "אמיתי" המבקש לבצע רכישה בבית עסק מסוים במטרה לחקור את הפרמטרים הנבדקים במחקר ולהשיג כמה שיותר מידע איכותי ובעל ערך באופן חשאי.

המחקר נעשה בשיחה טלפונית או בהגעה פיזית לבית העסק ומנוהל על פי תסריט שיחה מובנה מראש בהתאמה לצורכי המחקר.

קיימים שני מודלים של לקוח סמוי:

  1. המזמין חוקר את בית העסק שלו
  2. המזמין חוקר בית עסק של מתחרה
 

הלקוח הסמוי מתאים לכל בית עסק המעוניין לבדוק מה קורה אצלו או אצל המתחרה, בין אם מדובר בשירות או מוצר פיזי.

בשורה התחתונה המטרה של הלקוח הסמוי היא לסייע לבית העסק להיות תמיד עם היד על הדופק בנוגע להתנהלות בבית העסק שלו ולדעת באופן שוטף מה מתחדש או משתנה אצל המתחרים.

מעוניינים לעשות לקוח סמוי?

אנו ב STATISTICLABS נוכל לסייע לכם! יש לנו ניסיון רב ואת הצוות הנדרש כדי להשיג תוצאות משמעותיות.

לקוח סמוי

הכירו כלי מחקר בשם "לקוח סמוי"

הלקוח הסמוי הינו לקוח "אמיתי" המבקש לבצע רכישה בבית עסק מסוים במטרה לחקור את הפרמטרים הנבדקים במחקר ולהשיג כמה שיותר מידע איכותי ובעל ערך באופן חשאי.

המחקר נעשה בשיחה טלפונית או בהגעה פיזית לבית העסק ומנוהל על פי תסריט שיחה מובנה מראש בהתאמה לצורכי המחקר.

קיימים שני מודלים של לקוח סמוי:

  1. המזמין חוקר את בית העסק שלו
  2. המזמין חוקר בית עסק של מתחרה
 

הלקוח הסמוי מתאים לכל בית עסק המעוניין לבדוק מה קורה אצלו או אצל המתחרה, בין אם מדובר בשירות או מוצר פיזי.

בשורה התחתונה המטרה של הלקוח הסמוי היא לסייע לבית העסק להיות תמיד עם היד על הדופק בנוגע להתנהלות בבית העסק שלו ולדעת באופן שוטף מה מתחדש או משתנה אצל המתחרים.

מעוניינים לעשות לקוח סמוי?

אנו ב STATISTICLABS נוכל לסייע לכם! יש לנו ניסיון רב ואת הצוות הנדרש כדי להשיג תוצאות משמעותיות.

קבוצת מיקוד

קבוצת המיקוד היא טכניקת מחקר המשמשת לאיסוף נתונים באמצעות אינטראקציה קבוצתית הכוללת מספר קטן של אנשים שנבחרו בקפידה לגבי נושא נתון.

הקבוצה נועדה לזהות את רגשות הצרכנים, להבין את תפיסותיהם ומחשבותיהם לגבי המוצר או השירות המוצע ולענות של השאלות למה, מה ואיך. בדרך כלל היא מתקיימת עם מספר קטן של אנשים דומים מבחינה דמוגרפית או תכונות אופי או חוויות משותפות.

הרעיון בשיטה הוא קיום האינטראקציה בין מספר משתתפים, יצירת דיונים משותפים בנושאים שונים ושמיעת מגוון דעות. לכן, קבוצות מיקוד מהוות שיטת מחקר או הערכה שחוקרים מארגנים לצורך איסוף נתונים איכותניים.

שיטת מחקר זו מאפשרת דרך נוספת להשגת מידע מהצרכנים ללא שימוש בסקרים הנחשבים כמדעיים ומייצרים נתונים כמותיים בלבד. קבוצת המיקוד משמשת לאיסוף נתונים איכותניים בדיוק כמו בדינמיקה של החיים האמיתיים. המשתתפים מסוגלים ליצר אינטראקציה, להשפיע ולהיות מושפעים.

קבוצת מחקר יכולה לספק מידע בעל ערך רב למחקר שלך.

מעוניינים בביצוע קבוצת מיקוד, אנו ב STATISTICLABS נוכל לסייע לכם!

 יש לנו ניסיון רב ואת הצוות הנדרש כדי להשיג תוצאות משמעותיות.

קבוצת מיקוד

קבוצת המיקוד היא טכניקת מחקר המשמשת לאיסוף נתונים באמצעות אינטראקציה קבוצתית הכוללת מספר קטן של אנשים שנבחרו בקפידה לגבי נושא נתון.

הקבוצה נועדה לזהות את רגשות הצרכנים, להבין את תפיסותיהם ומחשבותיהם לגבי המוצר או השירות המוצע ולענות של השאלות למה, מה ואיך. בדרך כלל היא מתקיימת עם מספר קטן של אנשים דומים מבחינה דמוגרפית או תכונות אופי או חוויות משותפות.

הרעיון בשיטה הוא קיום האינטראקציה בין מספר משתתפים, יצירת דיונים משותפים בנושאים שונים ושמיעת מגוון דעות. לכן, קבוצות מיקוד מהוות שיטת מחקר או הערכה שחוקרים מארגנים לצורך איסוף נתונים איכותניים.

שיטת מחקר זו מאפשרת דרך נוספת להשגת מידע מהצרכנים ללא שימוש בסקרים הנחשבים כמדעיים ומייצרים נתונים כמותיים בלבד. קבוצת המיקוד משמשת לאיסוף נתונים איכותניים בדיוק כמו בדינמיקה של החיים האמיתיים. המשתתפים מסוגלים ליצר אינטראקציה, להשפיע ולהיות מושפעים.

קבוצת מחקר יכולה לספק מידע בעל ערך רב למחקר שלך.

מעוניינים בביצוע קבוצת מיקוד, אנו ב STATISTICLABS נוכל לסייע לכם!

 יש לנו ניסיון רב ואת הצוות הנדרש כדי להשיג תוצאות משמעותיות.

ראיונות עומק

בדומה לקבוצת המיקוד, ראיונות עומק הם שיטת איסוף נתונים איכותנית המאפשרת איסוף מידע רב לגבי תפיסתם ורגשותיהם של המרואיינים באופן פרטני.

שיטת מחקר זו מאפשרת איסוף מידע רב, היא כוללת עריכת ראיונות בודדים ומרובים הכרוכים במעורבות אחד על אחד של המשתתפים ובדרך כלל מתרחשת פנים אל פנים או בשיחה טלפונית.

מטרת השיטה היא לקבל פידבק מקבוצה קטנה של אנשים עם שאלות מותאמות אישית בשונה משאלונים כמותיים כלליים הנשלחים לקבוצה גדולה של משיבים.

על המראיין להיות מיומן בשיטה זו על מנת להבטיח שהמשתתפים ירגישו בנוח לחלוק מידע באופן אותנטי. תהליך המחקר מתקיים לפי קו ברור של נושאי שיחה מוכנים מראש אך קיימת האפשרות כי במהלך הראיונות החוקרים והמשתתפים יחקרו נקודות נוספות ו/או יחליטו לשנות כיוון בעת הצורך לטובת הצלחת המחקר.

אם אתם מעוניינים בביצוע ראיונות עומק למיזם העסקי שלכם – אנו ב STATISTICLABS נוכל לסייע לכם!

יש לנו ניסיון רב ואת הצוות הנדרש כדי להשיג תוצאות משמעותיות.

ראיונות עומק

בדומה לקבוצת המיקוד, ראיונות עומק הם שיטת איסוף נתונים איכותנית המאפשרת איסוף מידע רב לגבי תפיסתם ורגשותיהם של המרואיינים באופן פרטני.

שיטת מחקר זו מאפשרת איסוף מידע רב, היא כוללת עריכת ראיונות בודדים ומרובים הכרוכים במעורבות אחד על אחד של המשתתפים ובדרך כלל מתרחשת פנים אל פנים או בשיחה טלפונית.

מטרת השיטה היא לקבל פידבק מקבוצה קטנה של אנשים עם שאלות מותאמות אישית בשונה משאלונים כמותיים כלליים הנשלחים לקבוצה גדולה של משיבים.

על המראיין להיות מיומן בשיטה זו על מנת להבטיח שהמשתתפים ירגישו בנוח לחלוק מידע באופן אותנטי. תהליך המחקר מתקיים לפי קו ברור של נושאי שיחה מוכנים מראש אך קיימת האפשרות כי במהלך הראיונות החוקרים והמשתתפים יחקרו נקודות נוספות ו/או יחליטו לשנות כיוון בעת הצורך לטובת הצלחת המחקר.

אם אתם מעוניינים בביצוע ראיונות עומק למיזם העסקי שלכם – אנו ב STATISTICLABS נוכל לסייע לכם!

יש לנו ניסיון רב ואת הצוות הנדרש כדי להשיג תוצאות משמעותיות.

מה אנחנו מציעים?

מעטפת 360

מה אנחנו מציעים?

מעטפת 360

מקצועיות

בשנים האחרונות אנו מלווים מספר רב של חוקרים באקדמיה, חוקרים בשוק הפרטי ומנהלי מחקר ופיתוח בארגונים ציבוריים ופרטיים להצלחה מיטבית ואפקטיבית  

תוכנות סטטסיטיקה

צוות המכון שולט במקצועיות וברמה גבוהה בתוכנות הסטטיסטיקה הנדרשות כיום בתחום זה

  SPSS / R / AMOS  / SQL

שיטות מחקר

שיטות המחקר שלנו כוללות סקרים און-ליין, סקרים טלפונים, לקוח סמוי, קבוצות מיקוד, ראיונות אישיים וכלים דיגיטליים נוספים

אחריות

אנו מתחייבים לבצע את השירותים שלנו לשביעות רצון הלקוח תוך מחויבות לאיכות ברמת אקדמיה, מקוריות ועמידה בלוח הזמנים