
הכרות עם תוכנת SPSS והגדרת משתנים
סרטון זה נועד לספק למשתמשים מתחילים הבנה בסיסית של ממשק ה-SPSS ולהכשיר אותם להגדיר ולערוך משתנים בקובץ נתונים, מיומנות חיונית לביצוע ניתוח סטטיסטי בתוכנה. הוא צפוי לכסות את הנושאים העיקריים הדרושים כדי להתחיל לעבוד עם SPSS
קישור לקורס SPSS המלא: https://www.buymeacoffee.com/statisti

איך לבחור סקר שביעות רצון ולחסוך הרבה כסף
סקרי שביעות רצון לקוחות מסייעים לבית העסק לשפר את המוצרים, לייעל את חווית המשתמש ולספק בדיוק מה שהשוק דורש כאשר השורה התחתונה היא להגביר את שביעות רצון הלקוחות ולהגביר את המכירות.

מחקר נטישה לעומת שימור לקוחות
כיום, כאשר התחרות בשוק גוברת, על הארגון לעמוד בקצב התחרות כדי לשמור על הלקוחות הקיימים.
מחקר שנערך לאחרונה מצביע כי לקוחות נוטשים מכיוון שהמוצר לא היה באיכות המצופה ושירות הלקוחות לא היה קשוב לצרכי הלקוח.

13 סיבות לעשות סקר שביעות רצון לקוחות
בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה עולה במעורבות החברה בשביעות רצון הלקוחות והדבר מעיד כי רבים כבר הבינו שמשתלם יותר לשמור את הלקוח מרוצה מאשר לנסות לשמר אותו.

מה זה "לקוח סמוי"?
הלקוח הסמוי הינו לקוח "אמיתי" המבקש לבצע רכישה בבית עסק מסוים במטרה לחקור את הפרמטרים הנבדקים במחקר ולהשיג כמה שיותר מידע איכותי ובעל ערך באופן חשאי.

למה אתם חייבים לעשות סקר שוק
רגע לפני שאתם מוציאים הרבה כסף על תוכנית שיווק / מחקר שוק / תוכנית עסקית וכו' – תעשו "סקר שוק" ותחסכו כסף רב ואכזבות עסקיות..

דוגמה לסקר שביעות רצון לקוחות
מחקרים מצאו כי 86% מהצרכנים יסכימו לשלם יותר עבור חווית שירות ופחות בעבור מוצר איכותי…

מבחן אומגה במקום מבחן אלפא קרונבך
ראשית, מבחן אלפא קרונבך פותח על ידי לי קרונבך בשנת 1951 (Cronbach, 1951)…

Skewness and kurtosis
בשיעורי הסטטיסטיקה למדנו על מדדים מספריים של מרכז, ופיזור, אבל מה לגבי מדדי צורה?…