כולם רוצים לאהוב את מקום העבודה שלהם, במיוחד כאשר הם משקיעים את רוב שעות היום בעבודה

 

ההון האנושי בארגון הוא אחד מהגורמים החשובים והמשפיעים ביותר על הצלחתו.

שביעות רצון העובדים מבוססת על ההבנה של עד כמה העובדים שלך נהנים לעבוד בשביל הארגון. בשביל זה צריך להפסיק לנחש ולברר מהו מדד שביעות רצון העובדים.

רווחת העובד בהיבטים חברתיים, מקצועיים ואישיים משפיעה על המוטיבציה המקצועית שלו, על רמת החיבור, המעורבות והמחויבות שלו לארגון ולאווירה הכללית הנוצרת בחברה – ובסופו של דבר הינה בעלת השפעה על הצלחתה.

באמצעות ניתוח אמפירי של משתנים אלו ניתן לספק תובנות באשר למניעים הקוגניטיביים והאמוטיביים של העובד לגבי החברה, ומכאן, לספק מידע אמפירי לבניית תוכניות עבודה אפקטיביות אשר ישפרו את עמדות העובד ואת הקשר שלו לארגון וכפועל יוצא – את יעילותו המקצועית והאישית בחברה.

מסקרי שביעות הרצון ניתן ללמוד על מורל העובדים, ביצועי מנהלים, סביבת העבודה של העובד וכדומה.

 

מספר שאלות לדוגמה מתוך סקר שביעות רצון העובדים

  • עד כמה עבודתך משמעותית?
  • עד כמה העבודה שלך מאתגרת?
  • בשבוע טיפוסי, באיזו תדירות את/ה מרגיש/ה לחץ בעבודה?
  • מה דעותיך לגבי עמיתייך לעבודה?

שביעות רצון העובדים תלויה בגורמים רבים ושונים הקשורים בדרך כלל לתנאים הקונקרטיים של חיי היומיום במשרד ולהטבות ולפיצוי שמקבלים חברי הצוות בתמורה לזמנם ולעבודתם הקשה.

ישנן דרכים רבות בהן עובדים יכולים לאהוב את עבודתם. אם הארגון רוצה להיות בטוח שיש לו צוות בעל מוטיבציה גבוהה, עליו להתחיל להכיר את הדרכים האלו.



רוצים לשפר את משך מחזור העובדים שלכם? רוצים להיות קשובים לבעיותיהם?


מכון Statisticlabs יסייע לכם לבצע סקר איכותי ואמין בעזרת צוות המחקר המקצועי והמיומן שלנו שיתמוך בכל ההיבטים הנדרשים בתהליך תוך מתן ליווי צמוד.

למידע נוסף, השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם